FAQ
Jaki okres obejmuje gwarancja?
Zgodnie z Ogólnymi warunkami sprzedaży nasze artykułu obejmuje roczna gwarancja. Wszelkie usterki techniczne są podstawą do bezpłatnej wymiany produktu.
W jaki sposób mogę uzyskać fakturę na firmę?
Żaden problem, wystarczy wpisać nazwę firmy podczas dokonywania zakupu. Faktura zostanie dołączona do przesyłki, a jej kopię wyślemy pocztą elektroniczną.
Gdzie mogę znaleźć instrukcję obsługi?
Instrukcja obsługi zostanie dołączona do przesyłki. Można ją również znaleźć na naszej stronie internetowej, w zakładce poświęconej danemu produktowi.
W jaki sposób uzyskać zwrot pieniędzy?
Należy spełnić następujące warunki:
1. Przedstawić dowód zakupu produktu StopVarroa® uwzględniający numer zamówienia.
2. Przedstawić zdjęcia będące dowodem na to, że warroza nie została całkowicie wyeliminowana.
Należy również wziąć pod uwagę następujące punkty:
1. Zwrot pieniędzy odbędzie się za pośrednictwem tego samego środka płatności, który klient wybrał podczas zakupu.
2. Wnioski o zwrot pieniędzy należy składać na piśmie w czasie obowiązywania gwarancji.
Ile czasu trwa dostawa?
W Europie standardowa dostawa DPD zajmuje 48 godzin od momentu nadania przesyłki. Przesyłkę nadajemy tego samego dnia lub najpóźniej następnego dnia. Można również wybrać przesyłkę DHL, która zajmuje 24 godziny od momentu nadania przesyłki.
Nie widzę mojego pytania na liście, co mogę zrobić?
Skontaktuj się z nami drogą mailową na adres contact@stopvarroa.com. Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.