100% SUCCESS RATE | MONEY BACK GUARANTEE | FAST DELIVERY THROUGHOUT THE COMMONWEALTH

Zasady zwrotu towaru i zwrotu kosztów

Artykuł 1 Informacje ogólne

Nasza polityka zwrotów przewiduje termin 30-dniowy, co oznacza, że od otrzymania towaru masz 30 dni,
aby zwrócić towar.

Aby zwrot był możliwy, towar musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub
nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Niezbędny będzie również paragon lub dowód
zakupu.

Aby rozpocząć procedurę zwrotu towaru, możesz skontaktować się z nami przez e-mail. Jeśli zwrot towaru
zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci etykietę zwrotną wraz z instrukcjami, jak i gdzie wysłać paczkę.
Towary zwrócone bez uprzedniej prośby o zwrot nie będą przyjmowane.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotu towaru możesz skontaktować się z nami przez e-
mail.

Artykuł 2 Uszkodzenia i problemy

Sprawdź swoje zamówienie po otrzymaniu i natychmiast skontaktuj się z nami, jeśli produkt jest wadliwy,
uszkodzony lub jeśli otrzymany produkt jest niewłaściwy, abyśmy mogli ocenić problem i go rozwiązać.

Artykuł 3 Wyjątki i przedmioty bezzwrotne

Niektóre rodzaje towarów nie podlegają zwrotowi, np. produkty łatwo psujące się i produkty
spersonalizowane (takie jak zamówienia specjalne lub przedmioty spersonalizowane). Nie przyjmujemy
również zwrotów materiałów niebezpiecznych, łatwopalnych cieczy lub gazów. W razie jakichkolwiek pytań
lub wątpliwości dotyczących konkretnego artykułu skontaktuj się z nami.

Niestety, nie przyjmujemy również zwrotów artykułów z wyprzedaży i kart podarunkowych.

Artykuł 4 Wymiana

Najszybszym sposobem, aby być pewnym, że otrzymasz to, czego chcesz, jest zwrócenie zakupionego
artykułu, a po zaakceptowaniu zwrotu dokonanie osobnego zakupu nowego artykułu.

Artykuł 5 Zwrot pieniędzy

Kiedy otrzymamy i sprawdzimy zwrócony towar otrzymasz powiadomienie oraz informację, czy zwrot
został zatwierdzony. Po zatwierdzeniu automatycznie otrzymasz zwrot środków tą samą metodą płatności,
którą wybrałeś przy pierwotnym zakupie. Pamiętaj, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu może trwać w
Twoim banku lub u Twojego wystawcy karty kredytowej kilka dni.